80 Yorumlar “Murat Bozun Tuttuğu Takım”

  1. adamımsın

  2. ABİM ADAMIM

  3. bence gs derim

  4. keşke fenerli olsaydı am olsun ben onu kalbimle seviyoru

    keşke fenerli olsaydı ama olsun ben onu fenerli olsun diye sevmedim murat boz olduğu için sevdim iyi ki var onu çok ama çok seviyorum o benim herşeyim çookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ama çoooookkkkkkkkkkkkkkk öpüyorum onu

  5. benim icin hic fark etmez . hangi takimi tutsada ben yine onu severim ayyyyyyyyyyyyyyyyy cok yakisikli bayiliyorum sana MURAT seni cok opuyorum bana bir imzali fotonu versen dunya sanki benim elimde olur askim benim I LOVE YOU

  6. kske fenerli olsaydın ama olsun bn seni öylede sewiyorum muratımm en büyük hayalim seni görebilmek seni sewiyorummmm <3 <3

  7. keşke gs yi tutsaysdın

  8. keşke fener bahçeli olsaydın

  9. sizi çok seviyorum

  10. keşke fenerbahçeli olsaydı

  11. keşke FENERBAHÇELİ olsaydın be murat

  12. keske ts li olsa

  13. seni coook seviyordum şimdi daha coook seviyorum

  14. murat gel teketek mac yapak

  15. sen düyanın yakışıklı erkeğı seçimelisin

  16. yeni müzik bekliyorum. duygusal olsyn ve aşk şarkısı olsun.

  17. seni çok seviyom ama gel fenerbahçeli ol

  18. seni com seviyorum murat boz ama gel aber trabzonsporlu olalim LÜTFEN

  19. gel sen galatasaraylı ol

  20. galatasaraylı olmasanda en azın dan beşıktaşda iyidir

  21. benim sevgilim sana aşık bende ona

  22. sana aşığım Bedrettin ama murat bozdan sonra çünkü murat boz bjkli sen ise fblisin

  23. sevgilim sana ben sevgilime aşığım

  24. seni seviyorum murat boz

  25. ÇOK YAKIŞIKLISIN YAA BİRDE BJKLİ OLDUN TAM OLDU

  26. Murat bey aslinda benim ismim zerintac ben sizin sarkilariniza bayiliyorum bende cok buyuk BESIKTASLIYIM ayin 15-i benim dogum gunum rica etsem beni tebrik edermisin?lutfeeen

  27. Adim zerintac kalamam arkadas sarkisina bayiliyorum lutfen bize selam soyleyin nolur

  28. Selam arkadaslar

  29. ben gs ama olsun seni seviyorum.benim doğum günüm bana tweet gönder derya diye

  30. adamımmmmmmmm

  31. KEŞKE GALATASARAY LI OLSAYDIN TÜM KIZLAR SENİ 1000 KAT DAHA ÇOK SEVERDİ AMA ALLAH TAN BEŞİKTAŞLISIN ONA DA ŞÜKÜR

  32. murat boz sizi çok seviyorum çünkü BEŞİK TAŞLI sınız

  33. Sen dünyanin ennn yakisikli erkegisin BJK li degilim FB liyim ana seni takimdan sevmemezlik yapmam ASK takim demek degil sevgi demek en buyuk hayalim SENLE FOTOGRAF CEKINMEK VE BANA IMZANI YOLLAMANNNN<3 Seni cooooooooooooooooook Seviyorum odamin heryerinde fotorafin varrr babam sen delimisjn kizim bu neyin sevdasi diyor bnde diyorumki baba ANLAMASIIN
    M U R A T B O Z un sevdasi diyorumm

    ASK SIN
    VAZGECMEM YINE SEVMEKTEN YUREGIN ATTESE DÖNER SÖNMEKDEN SEN MIYDI YASAMAK VARKEEEENNNNNN❤️❤️❤️❤️❤️

  34. Ask demek murat boz demek sevgi demek SEN demek ahhh ask yaaa vallahaaaa öpüyorum seniiiiiiiiiiiiiiiii alllahim
    Murat boz seni görsen butun dertlerim YOK olur vallahaaaa yaaa ama imkansiiiz

  35. ben de BEŞİK TAŞLIYIM size teşekkür edrim
    MURAT BOZ

  36. ben de BEŞİK TAŞ LIYIM

  37. yakışır hellal sana

  38. aşkımsın bende beşiktAŞK’lıyım öğüt vermek kolaydır örnek olmak zordur.

  39. 8yaşındaki feride üredi

    bende beşiktaşlıyım en beğendim koarejma ve fernandesti koarejma gidince fernandes kaldı aşkımsın hayatım sevgilimsin aşkımın yarısı sendemi

  40. Murat Boz sen çok seeeeeeeeeeviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiyoooooooooooooooorummmmmmmm hadiseyi seviyomusun <333

  41. canlarım sınız kartal BJK

  42. murat seni çoooooooooooook seviyorum fb li olllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  43. Murat ım com Muck seni çooook seviyorum

  44. Seni çokseviyorum murat bozum gülüm benim murat bozum çok şekersin

  45. Cnm beşiktaş ım bitanem muratbozum hep seninle seni seviyorum aşkım bener sana bahçeden gül değil güneşten ortam koparıp muratcım

  46. SENİ SEVİYORUM BE. GSLİ OLSAN DAHADA ÇOK SEVİCEKTİM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  47. Çok Süpersiniz murat bozum kendineiyibak

  48. Bende Beşiktaşlıyımmuratbozum

  49. Seni çooookseviyorum muratbozum

  50. Murat Boz,canim, seni cooooooooook seviyorum!!! seni cooook seviyorum!!! ama gercekten GS-li olsaydin cok daha iyi olurdu. olsun ya sen benim icin hep once geliyorsun. sen dunyanin en yakisikli erkegisin.2 gun sonra Bakuya geliyorsun ama ben seni goremeye

  51. ayy bende beşiktaşlıyım çooooook ama çoooook mutlu oldum canım benim yaaaa seni çoooook seviyorum bnnnn

  52. Kizlar bende sisin gibi fener bahceli tutuyorum

  53. Aynen beşiktaşlı olmaya devam et

  54. Gülüm muratboz askım

  55. Seni çoooooooooooookseviyorum murat bozum

  56. Sana bayılıyorum murat bozum

  57. Aşkım benim seni çok seviyorum vazgeçmem yine sevmekten hangi takımlı olursan ol keşke fb li olsan fb de senin gibi aşkım benim

  58. Askimmmnmmmmmmmmmmm
    Seniiiiiiiiiiiiii çokkkkkkkkkkkk seviiiiiiiiiiiiyoruuuuummmmmnnmmmmmmm
    Bitaneeemmmmmmn yaaaaaaaaaaa
    Şarkılarına bayılıyorum

  59. 1903″te doğdu bu renkler…

  60. Seni çok seviyorum muratboz sana bayılıyorum

  61. murat sna zaten hayranımm beşiktaşlıymışsın o yüzdenn seni daha çoooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkk sevdimmm :* <3 <3

  62. keşke gs li olsaydın yinede ben seni çok seviyorum aşkım

  63. Beşiktasli olmasi iyidir galatasarayli olmasindan

  64. keşke gsli olsaydın ama olsun hangi takımlıysan yinede sni seviyorum

  65. Bende beşiktaşlıyım muratbozum

  66. ben galatasaraylıyım seninde galatasaraylı olmanı istiyorum ama birşey olmaz seni çok seviyorum öpücüklerimi yolluyorum

  67. Seni seviyorum murat boz bjk

  68. ayy aşkım yaaaa beşiktaşlılar iyi olur seniii çokkkkk seviyorummmmm

  69. murat bozzzzz sana bı kez daha hayrann kaldım ıyıkı bjk lısın

  70. işte bu be Beşiktaşlı insanlara gördüğüm an kanım kaynar ama zaten benim sana kanım hep kaynamıştı ki am çok sevindim aynı takımlı olduğumuza…

  71. aşkımsın be hem ölümüne tutğum takım hemde sen allahımmmmmmmmmmm
    yerimmmmmmmmmmmmmmmmmm
    seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmm

  72. gs li olmasan da ben seni sefiyorum

  73. ben takim tutmam ve futboldanda anlamam ! ben bi tek muradimi sevip onu tutarim!

  74. Cimbomlu olsaydi. Daha iyi olur du

  75. Seni çok seviyorum.Iltimas şarkında çok yakışıklı çıkmıssın.

  76. Çok yakışıklısın yaaaaaaaa.Bi tanemmmmmmmm. Aşkımmm .Murat Bozum benimmmmm

  77. ve seni seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

  78. murat bozu gercekten sviyorum

  79. her sabah onun sarkilariyla uyaniyorum.ben eminjm bir gun kader bizi birlewdirecek.

  80. keşke gs olsaydınız ama olsun

    SiZi ÇoK sEvİyOrUm :) :) :) :) :D :D :D :D

Yorum Yaz